College van Kerkrentmeesters College van Kerkrentmeesters

Verhuur zalen

Van het kerkgebouw wordt niet alleen op zondag gebruik gemaakt. Tal van personen en verenigingen huren regelmatig (ruimte in) de Ontmoetingskerk. Hierbij valt te denken aan gebruik door andere kerkgenootschappen en niet-kerkelijke instanties voor bijeenkomsten of begrafenissen.
Tevens repeteert het gospelkoor El Jakim in onze kerk en huurt gymnastiekvereniging OSS ruimte voor ouderengym. Particulieren kunnen (delen van) de kerk huren voor familiebijeenkomsten.
Binnen het College van Kerkrentmeesters is Thea Termorshuizen het eerste aanspreekpunt met betrekking tot de verhuurzaken.
Thea is te bereiken via telefoonnummer 0180-633827; b.g.g.: 0180-631624;
E-mail: theatermorshuizen@gmail.com