Kerkmuziek Kerkmuziek

Muziekgroep

De muziekgroep is een groep enthousiaste amateurmuzikanten in wisselende samenstelling, die de dienst muzikaal ondersteunt. Deze muziekgroep ondersteunt met name de Kerk-Anders-dienstencyclus: diensten die veelal een andere opzet en ook andersoortige liederen kennen.

De groep bestaat uit geschoolde muzikanten die een scala aan instrumenten bespelen:
   - dwarsfluit
   - blokfluit
   - klarinet
   - viool
   - piano
   - drumstel
Doelstelling van de muziekgroep is om een kwalitatieve muzikale bijdrage te leveren aan de eredienst.
Heb jij een muzikale opleiding genoten of ben je hier mee bezig en lijkt het je leuk om mee te werken?
Contactpersoon voor deze groep is Dick van der Poort (via e-mail: kidisenav@hotmail.com ).